O LUDZIACH POTRZEBUJĄCYCH POMOCY

ZANIK MIESNI-POMOZCIE

DZIŚ ZAPRASZAM NA ARTYKUŁ O NOWYM POTRZEBUJĄCYM NA NASZEJ LIŚCIE

Jest nim Pan ROMAN WRONA(49lat).Od urodzenia choruje na nieuleczalna chorobę ZANIK MIESNI(WERDNIGA-HOFFMANA).Od 35 lat porusza się tylko na wózku inwalidzkim.Obecnie jego stan już jest tak bardzo zły,że nie jest w stanie sam funkcjonować.Musi mieć 24 godzinną opiekę.M.in potrzeboje pomocy w takich codziennych czczynnościach jak ubieranie się,rozbieranie,mycie itd.

Przez zanik mięśni i postęp choroby spowodowało dość daleko posuniete przykurcze kończyn.Przedewszystkim nóg.Dlatego nawet w nocy ktoś musi obracać Pana Romana na łóżku.Gdyż leżenie cała noc w jednej pozycji może spowodować odleżyny.A w przypadku Pana Romka to już by było coś strasznego.

PAN ROMAN I ZANIK MIESNI

Choroba niestety jak wspomniałam postępuje.Pan Roman zdaje sobie sprawę,że czeka go nie długo najgorsze….

Mało tego Romek choruje jeszcze na drugą chorobę-wrzodowa układu pokarmowego<info>.Może ta choroba nue jest tragiczna,ale za to bardzo uciążliwa.Wymaga ścisłej diety co wiadomo dodatkowo kosztuje.Wiem jak to jest gdyż mam zapalenue wartoby,a dieta przy takich schorzeniach to dla bogaczy….Jeżeli nie stosuje się odpowiedniej diety przy takiego typu schorzeniach-poprostu grozi śmiercią.W przypadku wrzodow-peknieciem ich i krwotokiem wewnętrznym.

Do tego wszystkiego naszemu bohaterowi doszły też pare lat temu-problemy urologiczne.

Lecz nadchodzący koniec można oddalić.Dzięki wsparciu zbiórki Romana.Każda nawet mała kwota ma znaczenie.Bo każdy ma orawo żyć!I walczyć o to życie!

Lecz często człowiek sam nie jest wstanie walczyć.I musi poprosić obcych ludzi o pomoc.Tymi ludźmi jesteśmy MY!:-)))

WIĘC ZAPRASZAM DO WSPARCIA W MIARĘ MOŻLIWOŚCI ORAZ O UDOSTĘPNIANIE ARTYKUŁU:-)))

WIERZĘ W WAS KOCHANI CZYTELNICY:-)))

CEL ZBIÓRKI:

-REHABILITACJA